stopcontact achterin Passat

• Pieter

Ik heb achter in mijn Passat (variant) twee stopcontacten 12 Volt. Ze zijn klaarblijkelijk afgezekerd op 16 A (staat op de kabel).

Geen spanning erop. Alle zekeringen in het kastje nog heel. Weet iemand of er een kabelzekeringhouder is ingebouwd en zo ja waar zit die dan.

En als er in het zekeringkastje een zekering voor achter is, welke moet dat dan zijn. Op het kaartje kan ik niks vinden en die er in zitten zijn allemaal goed.

Help!

groeten Pieter

• EX VW SLOPER

volg de kabel mischien is hij ergens onderbroken meet de kabel ff voor de houders

http://www.vwfreaks.com

• Pieter

Geweldig bedankt, ik ga dit gelijk uitzoeken. Overigens het kabeltje vlak bij het stopcontact is gelabeld met een 16 A sokje of hoe noem je zo iets

• Pieter

Nog wat extra info, ik heb even op mijn papieren gekeken (je geloofd het niet, maar ik wist het niet). De auto is van mei 2000.

Ik ben wat autos betreft een volkomen leek, met electriciteit ben ik veel beter bekend (is dan ook niet moeilijk meer nietwaar).

Ik kan het elektrisch deel wel repareren, maar ik kan er niet bij om de bedrading te kunnen volgen zonder alles kapot te maken.

Is het voor een passat van 2000 anders dan hoor ik het graag.

Nogmaals zeer hartelijk dank.

Pieter

• Pieter

Nogmaals vreselijk bedankt. Als je eens wist hoeveel tijd ik al heb verklooid om dit na te gaan. Veel te laat bedacht dat dit forum er zou zijn. Garages zijn niet bereidwillig om te helpen, of ze weten het niet. Ga dit gelijk morgen proberen, maar ik vermoed dat dit de oplossing zal zijn.

groeten Pieter