diesel dynamo op mk2?

• Darkproject X

Hey mensen,

aangezien er aardig wat amperes door mn auto heen vloeien en de huidige dynamo al 2 maanden zonder lagers zn werk moet doen leek het me tijd voor een andere dynamo.

Ik wil een dynamo van een diesel erin bouwen omdat deze veel sterker zijn cq meer amperes leveren.

maar nu is de vraag;

welke diesel dynamo past op de Golf mk2 1.8 GTI 16V PL?

en heeft die dynamo dezelfde bevestigingspunten of met er iets gemaakt worden?

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr Erik

• EX VW SLOPER

past nie 16 v heeft meerdere ophangings punten

• Comprex

kijk even op www.robinfo.jouwpagina.nl. Klik op de foto van het magazijn en zoek met je kenteken of er alternatief dynamo's zijn.

• Darkproject X

ja lachen dat is nieuw spul of het zijn enorme afzetters..

dynamo a 90 ampere voor golf 2 16V… 275,00 EUR / stuk

• Comprex

Aha, zeeuwsmeisje-tuning.

Erik, je vraag was:

"welke diesel dynamo past op de Golf mk2 1.8 GTI 16V PL?

en heeft die dynamo dezelfde bevestigingspunten of met er iets gemaakt worden?".

Je kan hiermee uitzoeken of er een alternatief voor je “stoere” bak te krijgen is. Als je dan op de sloop kijkt weet je teminste naar WAT je moet vragen. Dat was toch de bedoeling? Dat ze duurder zijn dat op de sloop, ja dat is geen nieuws.

• ron

HAHAHA…..zeeuwsmeisjetuning…HAHAHAHA

• Darkproject X

ik snap even niet waar die kinderlijke blijheid vandaan moet komen?

ik stelde een normale vraag, antwoord hierop is welkom onzin vertel je thuis maar.

bedankt voor de site, heb er alleen niet zoveel aan. Staat geen alternatieve dynamo op en ook niet de bevestiging.

• EX VW SLOPER

hmmmz beedje kinderachtige andwoorden he

• Comprex

Beste Darkproject X,

Het mooiste van deze reactie is dat die meer over jou dan over wie dan ook aangeeft. Je stelt een een vraag (past het of past het niet en wat moet er worden aangepast). Antwoord 1, het past niet, antwoord 2, kijk even op pagina www…. . En ja dan moet je zoeken en denken. En dat is moeilijk. Want liever schiet je door in ja maar dat zijn of oplichters of het is nieuw spul, en ik heb niets aan je informatie. Blijkbaar schrik je meer van de prijs dan dat je goed kijkt. Op diezelfde pagina staat ook een foto van de dynamo, gegevens over het aantal amp. EN een tekening met enige maten van de bestaande dynamo (ophangpunten…).

http://www.carparts-cat.com/nl/pkw/parts/ArtDetail.asp?SID=848619114555002109&ID=121,500,1655,0,1,1,1&NID=0,10,1901625&GID=4,21&HGID=4,21&VID=210121317&IMG=2

Of zoek je onderdeelnummers?

http://www.carparts-cat.com/nl/pkw/parts/Artdetail_Vgl.asp?SID=848619114555002109&AID=4,21,4214829

Of op welk voertuig deze dynamo past?

http://www.carparts-cat.com/nl/pkw/parts/artdetail_mod.asp?SID=848619114555002109&STCKL=0&AID=4,21,4214829,121

Het lijk mij een aandige hoeveelheid info. Als je nu verder op deze pagina gaat zoeken, b.v. bij een diesel, dan kan je zien dat een diesel dynamo er niet zomaar oppast. Naar dat mag je lekker zelluf doen!

Misschien nog even een idee: pak het onderdeelnummer (welke dan ook) en stop dat eens in een zoekopdracht op www.google.nl.

Dus hup naar het autodemontagebedrijf (http://www.interauto.nl, ook op www.robinfo.jouwpagina.nl gevonden) en eens kijken wat die daar kost. Hebt je met die bruto nieuwprijs op eerdere pagina's WEER een voordeel: je weet hoeveel je aan het uitsparen bent op je project. Genoeg aan het voorkauwen gegaan? Dan mag je slab nu af.

Ik hoop dat je hiermee weer iets verder bent geholpen. En als je nu lef hebt kom je op je vorige bericht terug.

• Darkproject X

"Aanwijzing

Uw sessie is ongeldig!

Vraag a.u.b. de startpagina opnieuw op."

het controleren van geplaatste linkjes schijnt ook moeilijk te zijn voor sommige..

ik hoef niet te weten wat nieuwe dynamo's kosten of hoeveel ik bespaar, zal me een zorg zijn, ik moet een 90 Ampere dynamo hebben voor een Golf mk2 en stelde daarbij de vraag of het past als ik een diesel dynamo gebruik.

kom nou niet aan met uitspraken als:

“Naar dat mag je lekker zelluf doen!”

“Genoeg aan het voorkauwen gegaan? Dan mag je slab nu af.”

erg leuk, erg grappig, vertel dat tegen je kind ofzo die kan er vast om lachen.

hopelijk is snel het vwforum.nl weer online zodat ik mn tijd niet hoef te verdoen met zinloze discussies met noobs zoals jij.

maar wees getroost, ik heb op een ander forum wel zinvol antwoord gekregen op mijn vraag.

m.v.g.

Erik