aankoop golf 4 2.0

• Mark

Beste mensen,

ik wil me een golf 4 2.0 uit 1999 aanschaffen, deze heeft 100.000 km op de klok, en altijd bij de dealer onder houden….

nou een paar vraagjes …..

waar moet ik op letten…..(zijn zwakke punten)

en wanneer moet de distr. rien vervangen worden….. en wat zijn hiervan de kosten?

en wanneer komt ander groot onderhoud??

Nou, alvast Bedankt

Mark

• Niels

Bij 120.000 km zou wanneer de intervallen goed zijn aangehouden er weer een grote beurt moeten plaatsvinden maar dat kun je natuurlijk alleen goed bekijken vanaf het service boekje. Wel moet dan de distributie vervangen worden en ik heb geen idee hoeveel dat kost. Minpunten: benzine verbruik. Reken op 1op10 bij redelijk rustig gebruik.

• maartez

Heb zelf ook een Golf IV 2.0 uit 2000 ben een stevige doorijder maar de auto haald gemakkelijk 1:10 omdat ik dan ook nog eens veel in de bebouwde kom rij, denk anders wel 1:12. Het verschil tussen de 2.0 en de 1.6 is dat het gelijk een hele andere auto wordt. Omdat het veel rustiger rijd. Let alleen wel even op het olieverbruik. want dat lusten ze allemaal wel. Verder een hele comfortabele en rustige auto die ook wanneer je 200 rijd erg lekker te besturen is.