Hoorde dat de nieuwe Golf, Polo en Passat en wellicht meer uitvoeringen een comfortmodule bezitten die de knipperlichten drie keer laat knipperen bij 1x aantikken.
Ook dat dit achteraf is in te bouwen in bijvoorbeeld een Golf 4 of een Passat van 97 tot 2004.
Ikzelf heb dus een Passat uit 2001. Is dit mogelijk en is het een ingewikkeld klusje?
Heb ontdekt op bijvoorbeeld een Duitse site dat dit aan te passen is middels de bedrading achter de alarmverlichting. Door toevoeging van een soort relais?
Is mijn tweede vraag, als ik naar rechts richting aangeef en ik doe dat iets te zwak zeg maar, dan knippert ie niet maar hoor ik een korte kraak achter het dashboard weg komen. Ook mijn cruise laat zich soms niet resetten na even de cruise te onderbreken, soms ook weer wel.
Wat kan dit zijn, draden in de war van de richtingaanwijzer cq cruise, en valt dit uit te lezen of moet er fysiek naar gekeken worden?
Uiteraard is uitlezen een hulpdiagnosemiddel maar wellicht dat de foutcode mij een heel end op weg kan helpen.
Mzzl
Michel