VW Golf Pink Floyd

• Saskia

Beste mensen.

Ik kan een VW Golf Pink Floyd kopen maar omdat ik met problemen aan mijn armen zit moet ik perse een auto met stuur bekrachtiging hebben.

Nu kan degene waar ik de auto van kan kopen mij niet vertellen of dat in die golf zit.Wie kan mij dat wel vertellen.

Hij is van Oktober 1994.

• Niels

Pink Floyd is een actie model dus grote kans dat het er op zit. Maar je kunt toch wel merken dat of er stuurbekrachtiging op zit? Desnoods test de verkoper dit even voor je;

1: motor niet starten maar wel op contact zetten (ivm. stuurslot) en naar links en/of rechts draaien met dat stuur.

2: motor wel starten en dezelfde handeling herhalen.

Voel je merkbaar verschil (en hoor je ook nog een zoemend-pompend geluid) dan heeft de auto stuurbekrachtiging. Succes.

Niels

• Mieke

Sla maar eens helemaal uit naar links of rechts, met draaiende motor, dan hoor je 'm wel piepen….

Mzzl

Michel

• Tdi

Wordt hij verkocht door de eigenaar ? eigenaardig dat hij ( zij ) dan niet weet of er bekrachtiging op zit .

wordt hij verkocht door een garage dan moeten ze dat toch weten.

Motorkap openen dan zie je rechts naast de radiator een vul ( peil )bakje voor de pomp zit die er niet dan heb je het niet , of probeer het zoals hier boven beschreven door Niels/ michel

Gr,

Bert