polo

• piet

Goede avond allemaal,mijn vriend heeft een polo uit 2003 het is een fsi 1.4 16 klepper met 86 pk,het probleem is dat de wagen steeds afslaat dus echt dood valt net of hij geen brandstof meer krijgt,hij is bij de volswagen geweest maar het enige wat daar uit rolde waren 2 rekeningen eentje 133 euro en eentje van 144 euro maar het probleem is niet verholpen,ze hebben wel de sensor van de kat vervangen en nog een regl klepje maar niets helpt,heeft iemand misschien idee wat het zou kunnen zijn .

mvg

Piet

• Mieke

Begin eens met een motorcode en de specificatie van die rekening.

Mzzl

Michel

• piet

Ja dan moet ik hem later in de week even aanschieten,ik heb dit moment heb ik geen van beide.

mvg

Piet

• Niels

Teruggaan en verhalen op reparatie-garantie. Blijkbaar hebben deze uitgaven niets geholpen. Dan zou ik of mijn geld terugvragen of de auto weer neerzetten en niet eerder weer ophalen voordat het goed is. Bij de laatste optie zou ik overigens alleen accoord gaan met een factuur die een aanzienlijke korting laat zien aangezien er al bijna €300,- voor niets is uitgegeven.

Niels

• piet

ik heb nog wat info vergaard,nox sensor vervangen vandaag gasklephuis vervangen schijnt nu niet meer af te slaan maar loopt rot,houdt in dit merk je het beste als hij op de cruisecontrol staat,motorcode is 9N12F4 als dit is wat je bedoelde Michel,hij staat er nu al weer 3 dagen het is toch van de gekke dat ze het niet kunnen vinden,ik hoop dat een van jullie die gasten een zetje in de goede kunnen geven zodat ze weten waar ze moeten zoeken alvast bedankt voor jullie reacties.

mvg

Piet

• piet

Ja ik heb er geen verstand van,hij trouwens ook niet maar het ergste is dat de dealer er ook geen verstand van heeft dit word dag 4 dat hii daar staat plus een week daarvoor 2 dagen toen hebben ze onderdelen vervangen die ik eerder aangaf,het is wel en FSI dat is in ieder geval zeker,waar kan ik het motor nummer vinden logish zou zijn op de motor maar misschien in het boekje?

mvg

Piet.

• Bj

hoi

ik ken iemand die precies het zelfde heeft gehad maar dan met een golf fsi zelfde bouwjaar volgens mij. Veel gekloot ook in houden en uitvallen en uiteindelijk zou er een nieuw motor in moeten ect belachelijk dus. Wil je niet ontmoedigen maar dan weet je dit voorval. Succes.

• sander

op je kenteken staat achter de motor inhoud vaan het motor type 1.6 u9 b.v.b

maar ook op het blok.

• piet

Ga ik naar zoeken dank je wel.

mvg

Piet

• piet

Bedankt voor de info ga het morgen aan hem vragen,ik hoop dat jullie hem kunnen helpen.

mvg

Pietvw monteurke schreef:

>

> 1,6 is de motorinhoud

> U9 is de milieuclassificatie

> Nog steeds geen motorcode dus.

>

> De motorcode, bij nieuwere auto's 3 letterig, is te vinden op:

> De streepjescodesticker op de distributiekap.

> De vierkante witte sticker in de kofferruimte

> Het serviceboekje.