wanneer nieuwe actiemoddelen Golf V

• Gerard

Beste VW liefhebbers,

Ik kan middels de leaseregeling bij ons op het werk een Golf V leasen.

Echter, het leasebedrag pm. is net niet toereikend genoeg om een Golf te nemen die ook nog een paar leuke opties heeft. (Dit uiteraard veroorzaakt door de gestegen benzine prijzen, maar dat terzijde)

Nu weet ik dat er op dit moment 2 voordeelmoddelen zijn waarin men het e.e.a. kan besparen op airco e.d..: De Golf Turijn en de Golf Businessline. Maar feit is, al zou ik voor een van deze modellen kiezen, dan ben ik toch niet helemaal waar ik wil zijn qua opties.

Weet iemand daarom of er nog nieuwe voordeelmodellen uitgebracht gaan worden (wellicht na de jaarwisseling?). Ben zeer benieuwd hiernaar.

Alvast bedankt.

Gerard.

• Michel

Het enige wat ik je kan vertellen is, dat er voor de Passat wel zo'n actie is geweest.

Dat waren de zogenaamde ANWB auto's. Net wat meer optie's en met de kop eraf.

Vaak gebruikt voor een VW rijder die met pech langs de kant van de weg staat en vervangend vervoer krijgt. Mijn vader rijdt in zo'n auto en heeft er 1 van 2004 met ik meende 6000 km op de teller.

De dealer in Leeuwarden (www.bourguignon.nl) heeft hiervan nog een paar staan.

Onlangs heeft ie hetzelfde gedaan maar dan met de Audi A4. (de dealer dan)

Je zou de dealer eens kunnen bellen, of PON zelf.

Voor de Golf weet ik het dus niet.

Succes!

Mzzl

Michel