verlaagde Golf onverlaagd maken

• Jan

Ik heb een verlaagde Golf TDI uit 2001 gekocht die ik graag weer onverlaagd zou willen maken. Welke kenner weet wat er is gedaan met die Golf om hem verlaagd te maken en of dit ook weer ongedaan gemaakt kan worden? Bedankt alvast.

• a3

Volgens het plaatje in de vw-golf-folder bestaat de verlagingsset uit 4 kortere veren. Als de golf met deze set verlaagd is, zal je dus nieuwe langere veren moeten monteren.

• vw sloper

of het was geen prutser en de auto rolt nu rond op een schroefset dan zul je de schokbrekers ook moeten vervangen

• Jan

Volgens mij is hij in de fabriek al verlaagd, dus volgens jullie waarschijnlijk met kortere veren en kortere schokbrekers (dure grap om weer op normale hoogte te krijgen), of zijn er nog andere methoden om een Golf te verlagen?

• Tdi

Wil ze wel ruilen met orginele , golf Tdi uit 2002 denk er juist over om hem te verlagen.

Bert

• Jan

Bert,

Daar zie ik wel wat in, Mijn TDI is uit 2001 (130 PK). Ik krijg hem aan het eind van de week. Hoe kan ik je contacten voor verdere discussie? Groet, Jan

• Tdi

Klik eens op afzender

Bert