Helaas

• V6 4-MOTION USER

Helaas moet ik mee delen dat ik van mijn o zo geliefde merk afstap aangezien ik erg veel problemen heb en heb gehad met al mijn golfjes,ik heb nog met geen een golf 1 jaar probleemloos kunnen rijden.Ik heb het vertrouwen verloren in dit degelijke merk en vind het erg jammer…..

Ga nu eens kijken hoe betrouwbaar een Subaru WRX van het jaar 2001 is

Jim ( Golf V6 4-Motion )

• Mieke

Gecondoleerd ;)

Maarre een Golf I of een bijvoorbeeld een III is nogal een verschil natuurlijk….

In ieder geval wel veel geluk en pechvrij rondrijden met deze oerdegelijke ;) Subaru…..

Mzzl

Michel

• Marc

Mee eens !

Ik heb 7 jaar vw gereden waarvan de laatste 3 jaar passat tdi. Kosten ,kosten.Onderdelen die zelfs bij een ouwe simca nog werken gaan daar stuk.

Nu al bijna een jaar Honda. Ik hou geld over.

Gr,

Marc

• Anton

Maar je bent wel vreemd gegaan!!!

• Bjorn

Ik spaar voor een BMW 330 cd.

• Anton

…nog een vreemdganger……

• tdi-fahrer

Ach, waar een ieder zich prettig bij mag voelen.

Voor mij zal dat vw zijn, ook al prutst de dealer soms wel eens. Ben zeer tevreden overde kwaliteit, afwerking en de TDI, minder over de kosten inderdaad. Maar ik heb het er voor over.

Veel plezier met de WRX (na Volvo S40 (ja, saai he), de mooiste niet-VAG… en dat geluid …. oh… daar kan geen enkele VW tegenop - misschien een Type 4 in een kever)

• vw sloper

rij mijn leven lang al vw ben er in geboren :)

tuurlijk gaat er wel eens wat kapot maaaar met 12/5 jaar ervaring in de vw en 3 lootsen vol onderdelen komt het altijd goed

Subaru WRX leuk maaar er komt een tijd dat de ketting vervangen moet worden (heeft een kameraad van me ook gehad) vraag het aan de dealer want dat is prijzig

• V6 4-MOTION USER

Jah tuurlijk kan daar ook wat stuk aan gaan en ook daar zullen dingen vervangen moeten worden,maar 1 ding is zeker betrouwbaar zijn ze wel en snel.

En ik rij nu een luxe wagen van een hoop euro,s maar echt plezier eraan belven doe ik niet,aangezien er geen maand voorbij gaat of er is wel iets stuk of er treed weer eens een storing op.Mijn vorige golf ( 3 ) zelfde verhaal alleen mijn golf 2 gti was een topper maar jah daar zat ook haast geen elektronica in.

Hoop dat het gaat bevallen de subaru en hopen dat hij mij ook niet in de steek laat.

Jim

• Ruud

das een goed argument, de distributie riem van een tdi vervangen is goedkoop, €450 echt een weggeef prijsje.