Verkopen

  • Willem

    Goedendag, ik wil mijn VW-golf 4 type Pacific juni 2003 met 53000 km verkopen maar weet niet echt een prijskaartje aan te hangen, was nieuw 22.400 euro.

    Weet iemand een richtprijs ? alvast bedankt.

  • V6-4Motion USER

    14000 euro

  • Willem

    Bedankt V6, nu nog een koper zoeken die het wilt betalen.

    Toen ik 2 jaar geleden deze auto kocht dacht ik altijd dat een VW-golf populair en waardevast was maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel tegenvalt, hij staat ruim een week op Marktplaats maar geen kip die er op af komt, ik zal geduld moeten hebben dus, of de huidige economie speelt een rol mee.

  • B5TDI

    Waar baseer je dat op? Het is mij niet duidelijk wat voor motor er inzit bij voorbeeld. Je kunt de ANWB-koerslijst misschien even raadplegen.

  • B5TDI

    Volgens Carbase voor een 1.6 16V FSI 5 deurs met handbak. € 17.000

  • Willem

    Goedendag, het is een 1.6 (3 deurs) benzine maar geen FSI, het was de aanbieding type Pacific toen de golf 4 eruit ging. Nu na een paar weken heb ik 1 bod van 6.500 euro……………….om te janken, de dealer geeft 14.500 als ik een nieuwe golf koop.

  • Anton

    Niet wachten maar doen!!

  • Willem

    Nee want ik wil geen nieuwe auto kopen, moet ik omnabij 10.000 euro neertellen voor nieuwe golf en voor wat……….voor weer 2 jaar auto rijden ?

    Ik vroeg me alleen maar af wat kan ik vragen voor een auto van even 2 jaar………en voor de rest is er bar weinig belangstelling en dat valt me tegen van een golf.

  • Mieke

    Tja, het is een 4, en nu de 5 alweer een tijdje rondrijdt is de 4 dus weer wat gezakt in waarde en minder populair. Daarbij opgeteld, hoeveel 4tjes rijden er wel niet rond?

    De prijs van de dealer klinkt niet zo raar, maar aan jou de keuze om flink in de buidel te tasten of gewoon in deze auto door blijven rijden?

    Mzzl en succes

    Michel