Portier RV Golf IV gaat niet meer open.

  • Mike123

    Ik zit met een lastig probleem: Het rechter voorportier van mn Golf IV gaat niet meer van het slot en krijg 'm dus niet meer open.

    Wanneer ik op de afstandsbediening druk dan hoor je niks in de betreffende deur en ook zie het knopje niet bewegen.

    Is er een manier om de deur nog open te krijgen? Ik heb de binnenbekleding los, voor zover dat gaat met een dichte deur.

    Door de ontstane kier zie ik het slotmachanisme wel zitten maar geen stangetje of handeltje of iets dergelijks waarmee ik het slot kan openen :(

    Iemand advies?

  • bpost

    Hoi Mike,

    ik lees jouw probleem over je portier. Heb je daar een oplossing voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem…

    Dank en gr

  • Glenn

    Ik heb dus precies het zelfdeprobleem!!!!

    Soms krijg ik m wel s open……. AAn de bestuurderskant zit ook een knop waarmee je de deuren kan vergrendelen/openen.

    Als je die een paar keer open en dicht doe en tegelijkertijd aan het handsvat van de deur die niet open gaat trekt!! Op die manier is die bij mij wel s open gegaan

    Ik weet niet of je inmiddels het probleem heb verholpen? Zou je mij dan kunnen laten weten hoe je dat voor elkaar heb gekregen..

    Mvg Glenn

  • Anton

    Ik heb jullie probleem gelezen betreffende het deurslot van de Golf 4. Dit is een veel voorkomend probleem, de unit in het slot is kapot, dit is te verhelpen door de unit te vervangen voor een gereviseerd exemplaar, is goedkoper dan een nieuwe unit. Er zijn diverse VW fanaten die dit zich hebben geleerd om de binnenbekleding van de deur te demonteren en de unit te vervangen, o.a. in Apeldoorn woont iemand die dan ook de storingen uitleest, mij kostte het 45 euro om het slot te vervangen en de auto uit te lezen, voor meer informatie verwijs ik naar www.vwforum.nl, daar kun je je inschrijven en de klacht melden, er zijn al veel olf 4 rijders die dit probleem hadden en door leden van het Forum zijn geholpen.

  • C Meurs

    waar is dat adres in apeldoorn

  • vw monteurke

    Linkje —–> http://www.deurslotreparatie.nl/